مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-12سياسي

تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی بومی گزینی شود/بودجه تکمیل بیمارستان انار تخصیص می یابد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی باید بومی گزینی شود و امسال نیز 20 درصد از ظرفیت دانشگاه ها را به بومی ها اختصاص داده ایم تا بتوانند با دریافت تخصص در منطقه محل زندگی ماندگار و خدمت رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان انار با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای بخش سلامت بیان کرد: 43 سال است که ایران اسلامی در مقاومت به سر می برد؛ 8 سال در دوران دفاع مقدس از بهترین جوانان ایران در جنگ با دشمن شهید شدند.

وی افزود: پس از آن تحریم ها و محاصره های اقتصادی دشمن علیه ایران اجرا شد و تلاش دشمن در براندازی ایران اسلامی است، امّا مردم و ملت ایران مقاومت می کنند که این مقاومت ستودنی است.

 عین اللهی بیان کرد: روزبه روز این مقاومت در حال افزایش است به طوری که در حوزه های نظامی  پزشکی و سلامت در بهترین موقعیت منطقه قرار داریم؛ که این قدرت در سایه شهدا و مقاومت به دست آمده است.

وی ادامه داد: کرونا برای همه جهانیان بروز کرد اما ایران اسلامی در این جنگ موفق عمل کرده و در 6 سویه تا کنون 96 درصد ایرانیان واکسن نوبت اول و 86 درصد نوبت دوم را تزریق کردند در حالی که در کشورهای پیشرفته آمریکا و اروپا روزانه بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی بومی گزینی شود/بودجه تکمیل بیمارستان انار تخصیص می یابد

تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی بومی گزینی شود/بودجه تکمیل بیمارستان انار تخصیص می یابد