مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-12دانش

یزد قطب پرورش متخصصین گردشگری ایران می شود


پرورش نیروهای متخصص در حوزه گردشگری جزو اقداماتی است که با ورود دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه هتلداران مورد بررسی قرار گرفته و در قالب تفاهم نامه ای برای آن تصمیم گیری شده است و بنا دارند یزد را به قطب پرورش نیروهای جوان و متخصص گردشگری ایران تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، یکی از مهمترین مشکلاتی که پس از پاندومی کرونا در کشور ایران به طور جدی اتفاق افتاد، ریزش نیروی انسانی متخصص در حوزه گردشگری بود به طوری که کمبود نیروی متخصص از ضعف های موجود در تمام زیرساخت های گردشگری نیز فراتر رفت و وضعیت به گونه ای شد که بسیاری از زیرساخت هایی هم که توانسته بودند از این پاندومی به سلامت گذر کنند به دلیل ضعف و کمبود نیرو فعالیت خود با کیفیت سابق را ندارند.

این معضل در حالی به وجود آمده که خلا نیروهای متخصص با هیچ نیروی انسانی دیگری هنوز پر نشده است و با پارادوکسی به نام بیکاری و رشد بیکاری خصوصا فارغ التحصیلان در جامعه روبر هستیم.

شدت و ضعف کمبود نیروی انسانی جامعه گردشگری را با چالش بزرگی روبرو کرده و استانهایی که با رشد گردشگری بیشتری روبرو بودند، پیرو این چالش با مشکلات بسیار بیشتری روبرو شده اند، تا این که فعالان گردشگری این صنعت، به ظرفیت دانشگاه به عنوان یکی از حوزه های موثر در تامین نیرو تمسک کردند، این که دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد قطب پرورش متخصصین گردشگری ایران می شود

یزد قطب پرورش متخصصین گردشگری ایران می شود