مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-12سياسي

تندیس شهید همدانی در تهران نصب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 22 تهران گفت: باتوجه به اینکه محور غربی بزرگراه شهید همدانی از بزرگراه آزادگان تا بزرگراه شهید لشکری در منطقه 22 قرار دارد به نام شهید سردار همدانی مزین شده است و برنامه ریزی های از قبل .

- شهردار منطقه 22 از نصب تندیس سردار شهید همدانی در بزرگراه شهید همدانی در روز های آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 22 تهران گفت: باتوجه به اینکه محور غربی بزرگراه شهید همدانی از بزرگراه آزادگان تا بزرگراه شهید لشکری در منطقه 22 قرار دارد به نام شهید سردار همدانی مزین شده است و برنامه ریزی های از قبل برای نصب تندیس این شهید بزرگوار در این محور صورت گرفته بود.

وی افزود: همرزمان این شهید بزرگوار پیشنهاد های خود را برای نصب این تندیس در قرارگاه قدس مطرح کرده بودند و بنده که توفیق خدمت به نمایندگی از شهرداری تهران در این قرارگاه را دارم این خواسته همرزمان شهید همدانی را در مدیریت شهری پیگیر شدیم.

محمدی ادامه داد: این اقدام ازسوی شهرداری منطقه 22 با هماهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان جبهه های نبرد حق علیه باطل صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس شهید همدانی در تهران نصب می شود

تندیس شهید همدانی در تهران نصب می شود