مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-12دانش

انتقاد از کاهش ظرفیت های جذب دانشجویان بومی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان


بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با انتقاد از کاهش ظرفیت های جذب دانشجوی بومی در دانشگاه فرهنگیان این استان خواستار افزایش ظرفیت جذب دانشجویان بومی در این دانشگاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان بیانیه ای پیرامون مسئله کاهش ظرفیت های جذب دانشجو بومی در دانشگاه این استان برای سال جاری صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز مسئله ی تأمین نیروی انسانی کارآمد برای نظام تعلیم و تربیت و متولیان امر چالشی اساسی ایجاد کرده که با تصمیمات مختلفی، چون سه ساله کردن دوره ی آموزش متداول دانشگاهی برای دانشجویان رشته ی ابتدایی ورودی 1398 و تصمیمات دیگر در صدد جبران کمبود نیرو بر آمده اند.

این تجربه درکنار تجربیات دیگر و گفتار های متعدد از سخنگویان مجموعه ی آموزش و پرورش این خطر را نمایان می کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تأکید کرده:  اتفاق این روز های اخیر، تناقض بزرگی را دست کم برای استان هرمزگان به ذهن ها منتقل می کند (کاهش جذب معلم در عین کمبود معلم) و یا اینکه نشان می دهد که مسئله تأمین اکثریت نیروی انسانی، قرار است با تدابیری نا مناسب به طرزی خارج از چهارچوب تعلیمات 4 ساله دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد (انتخاب راه های کم کیفیت تر تامین معلم)  بنابر تجربه ی 3 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کاهش ظرفیت های جذب دانشجویان بومی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

انتقاد از کاهش ظرفیت های جذب دانشجویان بومی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان