مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 08:022022-08-12اقتصادي

سرگردانی مسافران با اعتصاب رانندگان قطار در انگلیس


به دنبال افزایش سرسام آور هزینه های زندگی در انگلیس، اعتصاب رانندگان قطار هرج و مرج در برنامه سفر ها و سرگردانی مسافران را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، جابجایی هزاران مسافر در انگلیس در پی اعتصاب حدود شش هزار و پانصد نفر از رانندگان قطار در این کشور مختل می شود و هرج و مرج در برنامه سفر ها و سرگردانی مسافران را رقم می زند.

نمایندگان رانندگان قطار با اعلام اعتصاب از روز شنبه به مدت سه روز غیر متوالی می گویند: هزینه های زندگی در این کشور به طور سرسام آوری افزایش یافته، اما دولت حاضر نشده است بخشی از افزایش هزینه های آنان را با بهبود دستمزدشان جبران کند.

شماری از رانندگان اعتصاب کننده می گویند در حالیکه تورم دو رقمی شده و همچنان روند افزایشی دارد، در سه سال گذشته حقوقشان هیچگونه افزایشی نداشته است.

با دومین اعتصاب رانندگان قطار در انگلیس در دوماه اخیر، سفر با قطار در اغلب نقاط این کشور به ویژه میان لندن با شهر های میانی و شمال انگلیس تا اسکاتلند مختل خواهد شد.

ناظران معتقدند با اعتصاب رانندگان قطار، جاده ها شلوغ و پر تردد خواهد شد و معطلی ها و مخاطرات ناشی از آن نیز افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مسافران با اعتصاب رانندگان قطار در انگلیس

سرگردانی مسافران با اعتصاب رانندگان قطار در انگلیس