مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-12سياسي

وجود 8000 کلاس درس کانکسی در کشور


وزیر آموزش و پرورش به وجود 8 هزار کلاس درس کانکسی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای 10 نفر دانش آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کشور آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری شهرستان عنبرآباد اظههار داشت: ظرفیت های خوبی در این شهرستان است که اگر شکوفا شود آن هم در این جامعه تولید که نشانه ارزشمندی است و امیدوارم با تغییرات استانی شاهد رشد تولید باشیم.

وی با بیان اینکه باید از مردم برای کارهای مردمی استفاده کرد و این هنر است و نباید در مدار بسته حرکت کنیم، افزود: در دولت مردمی خود مردم کارها را انجام می دهند و کارهای مربوط به خدمات آموزشی، بهداشتی و.

به مردم وظیفه دولت است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بنای دولت این است که بین مردم و با استفاده از ظرفیت مردمی برای آنها کار کند، افزود: دولت می خواهد همه مردم در همه شئون دخالت داده شوند و خود صاحب کار شوند چون مردم توده نیستند.

نوری گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمین آماده شده و به زودی ابلاغ خواهد شد تا کیفیت آموزش بالا رفته و صلاحیت معلمان ارتقا یابد.

وی به وجود 8 هزار کلاس درس کانکسی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای 10 نفر دانش آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 8000 کلاس درس کانکسی در کشور

وجود 8000 کلاس درس کانکسی در کشور