مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-11اقتصادي

واگذاری 1000 قطعه زمین برای ساخت مسکن در استان بوشهر / متقاضیان ثبت نام کنند


تعداد خانه هایی که در استان بوشهر تا آخر سال ساخته خواهد شد، سهم ما هر سال حدود 11هزار واحد مسکونی است که در حال حاضر حدود 13 هزار واحد آن را شروع کرده ایم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد محمدی زاده عصر امروز در آیین آغاز واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر که در شهر کاکی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اجرای عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار جوان جامعه از طریق واگذاری زمین، امروز دومین واگذاری زمین در شهر کاکی اتفاق افتاد، همین روند را در سایر شهرستان ها که امکان واگذاری زمین باشد ادامه خواهیم داد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه زمین و  تسهیلات بانکی در اختیار جوانان برای خانه دار شدن قرار خواهیم داد، گفت: در مورد تعداد خانه هایی که در استان بوشهر تا آخر سال ساخته خواهد شد، سهم ما هر سال حدود 11هزار واحد مسکونی است که در حال حاضر حدود 13 هزار واحد آن را شروع کرده ایم.

وی تصریح کرد: دوره ساخت عملا دو سال به طول می انجامد، ما باید سهم دو سال را در یک سال شروع کنیم بنابراین ما وقتی به عدد 22 هزار واحد مسکونی در یک سال رسیدیم می توانیم ادعا کنیم که هر سال 11 هزار واحد مسکونی را میتوانیم تمام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1000 قطعه زمین برای ساخت مسکن در استان بوشهر / متقاضیان ثبت نام کنند

واگذاری 1000 قطعه زمین برای ساخت مسکن در استان بوشهر / متقاضیان ثبت نام کنند