مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-11سياسي

ساختمان های بلند مرتبه در شهر بیرجند پایش می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ساختمان های ناایمن و پرخطر باید با استفاده از ظرفیت شورای فنی استان شناسایی شوند و روند اجرای ساختمان های بلندمرتبه در خراسان جنوبی به ویژه در شهر بیرجند مورد پایش قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده امروز پنجشنبه در نشست شورای فنی استان افزود: وقوع حادثه تلخ متروپل، تلنگری بود برای اینکه نظارت ها و انجام فرآیندها را جدی تر بگیریم تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: این گونه حوادث شوک بدی را به مردم و جامعه وارد می کند و باید همه ظرفیت ها برای پیشگیری از وقوع آنها به کار گرفته شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه نظارت عالیه بر انجام پروژه های شخصی و عمومی برعهده اداره کل راه شهرسازی است گفت: بناهای در حال ساخت براساس قانون نظام مهندسی ساختمان و با نظارت عالیه راه و شهرسازی در حال اجراست.

وی متذکر شد: براساس دستورالعمل کارگروه استانی ایمنی و پایش ساختمان های مهم و بلند مرتبه، در گام اول ساختمان های بلند مرتبه شهرهای بالای 200 هزار نفر و در گام دوم شهرهای زیر 200 هزار نفر مورد پایش قرار می گیرند.

عباس زاده با بیان اینکه پایش منازل بلند مرتبه روستایی در مرحله سوم طرح قرار دارد افزود: روستاهای استان فاقد این نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های بلند مرتبه در شهر بیرجند پایش می شود

ساختمان های بلند مرتبه در شهر بیرجند پایش می شود