مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 20:272022-08-11اجتماعي

مشاهده 5 قلاده یوز در محدوده جاده تهران - مشهد


محیط بانان مشغول گشت و کنترل در حاشیه جاده برای پایش و مشاهده یوز ماده و توله مشاهده شده چند روز قبل بودند، اما با توجه به گزارشات قبلی، دامنه گشت و کنترل را به سمت مناطق آزاد گسترده تر کردند و موفق به ثبت حضور این یوزپلنگ مادر به همراه 4 توله شدند.

- معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پایش یگان محیط زیست استان سمنان در محدوده جاده تهران - مشهد گفت: در این پایش ها یک قلاده یوز ماده به همراه 4 توله یکساله در این جاده مشاهده شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسن اکبری اظهارداشت: رییس و محیط بانان پارک ملی توران عصر امروز پنجشنبه 20 مرداد در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و 4 توله امسالی شدند.

  وی گفت: محیط بانان مشغول گشت و کنترل در حاشیه جاده برای پایش و مشاهده یوز ماده و توله مشاهده شده چند روز قبل بودند، اما با توجه به گزارشات قبلی، دامنه گشت و کنترل را به سمت مناطق آزاد گسترده تر کردند و موفق به ثبت حضور این یوزپلنگ مادر به همراه 4 توله شدند.

  اکبری گفت: کارشناسان انجمن یوز ایرانی و همکاران استان سمنان در حال شناسایی یوز مادر از روی عکس هستند و به زودی اخبار تکمیلی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده 5 قلاده یوز در محدوده جاده تهران - مشهد

مشاهده 5 قلاده یوز در محدوده جاده تهران - مشهد