مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-11سياسي

یادداشت نگاری موسوی پروژه جدید اصلاح طلبان برای تطهیر خاتمی


یک نماینده مجلس شورای اسلامی تحلیلی از پروژه جدید اصلاح طلبان برای تطهیر خاتمی از طریق یادداشت نگاری موسوی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته یادداشتی منتسب به میرحسین موسوی منتشر شد که وی در بیان مطالبی ضمن زیر سؤال بردن رشادت های مدافعان حرم، در نقد سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران مواردی را نیز بیان کرده است.

یادداشت منتسب به میرحسین موسوی از یکسو ذوق زدگی دشمنان ملت ایران را در پی داشت و از سوی دیگر واکنش منفی افکار عمومی را در فضای مجازی نیز برانگیخته است.

برخی تحلیل ها در میان چهره های نزدیک به اصلاح طلبان، حکایت از دوگانه موسوی-خاتمی دارد.

رییس دولت اصلاحات از گفتمان و ساختار نمی گذرد و در نقش منتقد نجیب استراتژی ها بازیگری می کند، اما در مقابل، میرحسین موسوی با پیشینه رویارویی دهه شصت، پا را از جایگاه اپوزیسیون فراتر گذاشته و در نقش معترض بی پروا، گفتمان، ساختار و استراتژی های حاکمیت را هدف قرار می دهد.

برای تبیین و بررسی چرایی نگارش چنین یادداشتی از سوی موسوی، گفتگویی با جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی انجام داده ایم که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: آقای نیک بین، شما دلیل اتخاذ مواضع مغایر با اصول انقلاب اسلامی از سوی میرحسین موسوی در یادداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت نگاری موسوی پروژه جدید اصلاح طلبان برای تطهیر خاتمی

یادداشت نگاری موسوی پروژه جدید اصلاح طلبان برای تطهیر خاتمی