مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:272022-08-11سياسي

نقش اساسی جهاد تبیین در رسالت تبلیغات اسلامی


معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقش اساسی و کلیدی جهاد تبیین در رسالت و برنامه های تبلیغات اسلامی، گفت: سخت ترین و مهمترین امتحان در جامعه امتحان با ولایت بودن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ناصر شکریان عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از دل انقلاب اسلامی است که به دستور امام راحل وظایف بزرگی به دوش دارد و تاکنون توانسته در انجام وظایف خود به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به اینکه امروزه بزرگترین، مهمترین و سخت ترین امتحان در جامعه امتحان با ولایت بودن است، افزود: اهل بیت و خاندان آنها برای تبلیغ دین اسلام و انجام رسالت خطیر سخت ترین درد و رنج ها را تحمل کردند و حتی در این راه جان خود را به کف گرفتند.

معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اعلام اینکه باید در هر برهه از زمان برای دفاع از انقلاب و اسلام به موقع وارد میدان شد، تصریح کرد: در زمان فتنه 1388 شاهد بودیم مسؤولان و افراد خاص زیادی در زمانی که باید به میدان می آمدند سکوت اختیار کردند و بعدها اظهارنظر داشتند که دیگر کارساز نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اساسی جهاد تبیین در رسالت تبلیغات اسلامی

نقش اساسی جهاد تبیین در رسالت تبلیغات اسلامی