مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-11حوادث

ماجرای دو جوان روستایی که 9 نفر را از غرق شدن نجات دادند


در لحظاتی که طوفان سهمگین مونسون بر فراز دریاچه عظیم سد و نیروگاه کارون 3 باعث غرق شدن یک قایق با 10 سرنشین شد، دو نفر از اهالی روستاهای حاشیه دریاچه با از خود گذشتگی برای نجات آنها دل بر میلیون ها متر معکب آب زدند.

-   خدا می داند برای رضایش دل به آب زدیم بهروز خدابخشی یکی از دو برادر ناجی است که در گفت و گو با خبرنگار فارس می گوید: حادثه زمانی که طوفان در حال وقوع بود صورت گرفت و با توجه به اینکه روستای ما در بالادست دریاچه سد قرار دارد در لحظه وقوع حادثه شاهد آن بودم.

وی افزود: قایق ابتدا در دریاچه و میان موج ها متوقف و سپس واژگون و تمام سرنشینان که گردشگرانی از شهر میداود باغملک بودند در دریاچه غرق شدند و فورا با فریاد برادرم فتاح را جهت همراهی و رسیدن به محل با خبر کردم و با استفاده از قایق فورا خود را به آنجا رساندیم.

این شهروند خوزستانی اضافه کرد: در زمان حضور در محل همه افراد غرق شده از سرنوشت خود خبر نداشته و با دیدن ما با فریاد خواستار کمک شدند و من و برادرم کار نجات آنها را آغاز کردیم.

خدابخشی ادامه می دهد: به جز یک نفر که گویا 35 سال سن داشت و در همان ابتدا احتمال زیاد به عمق دریاچه رفته بود بقیه افراد از جمله راننده قایق را نجات دادیم و طی دو مرحله به خشکی رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دو جوان روستایی که 9 نفر را از غرق شدن نجات دادند

ماجرای دو جوان روستایی که 9 نفر را از غرق شدن نجات دادند