مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-11اجتماعي

ترافیک پرحجم در جاده چالوس


برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در محور چالوس هستیم که این وضعیت در محدوده شهرستانک تا گچسر به شکل ترافیک نیمه سنگین در هر دو مسیر گزارش شده است.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده های کشور از ترافیک پرحجم در محور چالوس و تداوم انسداد جاده امام زاده داوود خبر داد.

  سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در محور چالوس هستیم که این وضعیت در محدوده شهرستانک تا گچسر به شکل ترافیک نیمه سنگین در هر دو مسیر گزارش شده است.

  وی ادامه داد: همچنین در آزادراه کرج - قزوین در محدوده های پل کلاک، پل فردیس و مهرشهر نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

در دیگر محورهای مواصلاتی کشور تردد به شکل روان در حال انجام است و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

  رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه محور ریگان - ایرانشهر تنها محور مسدود شریانی در کشور است، گفت: محور لاسم - ارجمند نیز به دلیل شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم در جاده چالوس

ترافیک پرحجم در جاده چالوس