مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-11اجتماعي

زنده گیری 5 حلقه مار در محدوده ساحلی چالوس


اداره حفاظت و محیط زیست چالوس مازندران: این مارها در محدوده ساحلی رادیو دریا نزدیکی شناگاه در لابه لای سنگ ها که محل تجمع ماهیان بود مشاهده شد و با همکاری مردم و کارشناسان محیط زیست زنده گیری شد و قرار است در دامان طبیعت در مناطق بالادست رهاسازی شوند.

- رییس اداره حفاظت و محیط زیست چالوس مازندران از زنده گیری تعداد پنج حلقه مار آورده شده همراه سیل اخیر در محدوده ساحلی این شهرستان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیل خانمان برانداز بامداد جمعه هفتم مردادماه جاری براثر بارندگی رگباری و طغیانی شدن رودخانه ها به ویژه رودخانه چالوس در نقاط بالادست مناطق کوهستانی بخش مرزن آباد چالوس رخ داد که در 73 سال گذشته در این منطقه بی سابقه بود.

  طبق مشاهدات عینی ، حجم آب و شدت طغیانی شدن رودخانه ها به حدی بود که علاوه بر گل و لای، تخته سنگ های چند تنی همچنان تعداد زیادی از تنه و شاخ و برگ درختان شکسته با همراه خود به مناطق پایین دست آورد به طوری که این حادثه علاوه بر گل آلود کردن دریای خزر، محدوده ساحلی این منطقه را مملو از حجم انبوهی تنه درختان و سایر آورده ها ناشی از سیل کرد و سیلاب ، تعدادی از موجودات زنده به ویژه خزندگان و مارهای سمی و غیرسمی را نیز به همراه خود از ارتفاعات کوهستانی به مناطق جلگه ای و ساحلی انتقال داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری 5 حلقه مار در محدوده ساحلی چالوس

زنده گیری 5 حلقه مار در محدوده ساحلی چالوس