مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-11بين الملل

روسیه یک بالگرد و 7 پهپاد اوکراینی را ساقط کرد


وزارت دفاع روسیه در بیانیه امروز خود در ارتباط با عملیات ویژه نظامی این کشور اعلام کرد: مسکو یک بالگرد و 7 پهپاد اوکراینی را ساقط کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه در بیانیه ای در خصوص عملیات ویژه نظامی کشورش اعلام کرد: در نتیجه عملیات تهاجمی نیروهای متحد فعال، بیش از 50 درصد از پرسنل تیپ های 14 و گردان 66 مکانیزه AFU از بین رفته است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: حملات عملیاتی- تاکتیکی وحملات نیروهای موشکی و توپخانه ای علیه تأسیسات نظامی در اوکراین ادامه دارد.

به عنوان بخشی از جنگ علیه سکوهای پرتاب، 3 سامانه راکتی چند منظوره گراد، 2 توپخانه آکاتسیا و 3 توپخانه هویتزر D-30 از بین رفتند.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در این باره اضافه می کند: هواپیمای جنگنده نیروی هوافضای روسیه یک فروند بالگرد Mi-24 را نزدیک منطقه دنپروپتروفسک سرنگون کردند.

همچنین، پدافند هوایی روسیه 7 پهپاد را در منطقه خارکیف منهدم کرده است.

این بیانیه خاطر نشان کرد: 267 هواپیمای اوکراینی و 146 بالگرد، 1727 هواپیمای بدون سرنشین، 365 سامانه موشکی ضدهوایی، 4287 دستگاه تانک و سایر خودروهای زرهی رزمی، 797 سامانه پرتاب راکت چند منظوره، 3290 توپ و خمپاره انداز صحرایی، 8 دستگاه خودروی ویژه نظامی و 8 دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه یک بالگرد و 7 پهپاد اوکراینی را ساقط کرد

روسیه یک بالگرد و 7 پهپاد اوکراینی را ساقط کرد