مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-11اجتماعي

دستگاه قضا مانع واگذاری زمین ساحلی لیسار شد


دستگاه قضا در پی درخواست جمعی از بومیان منطقه قلعه بین لیسار مبنی بر جلوگیری از تغییر کاربری، دستور ممنوعیت واگذاری این اراضی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، چندی پیش بود که اهالی قلعه بین لیسار با ارسال طوماری برای خبرنگار فارس در تالش، خواستار پیگیری و بررسی واگذاری اراضی ساحلی این منطقه به اشخاص حقیقی شده بودند.

  ساکنین بومی قلعه بین معتقد بودند واگذاری این اراضی، آسیب های زیست محیطی و اجتماعی را در پی دارد، زیرا این اراضی از گذشته محلی برای تفریح و برگزاری مسابقات اسب دوانی و غیره توسط بومیان منطقه و همچنین جزو مناطق حفاظت شده است.

  این منطقه آنقدر برای مردم قلعه بین اهمیت داشته که دوستاران طبیعت در این بخش برای حفظ محیط زیست اقدام به کاشت بیش از دوهزار اصله نهال در این منطقه کرده اند.

  در همین راستا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به درخواست جمعی از اهالی قلعه بین بخش کرگانرود مبنی بر جلوگیری از واگذاری اراضی ساحلی در این منطقه به افراد حقیقی اظهار کرد: حسب دستور رییس کل دادگستری گیلان در زمینه بررسی درخواست مردم منطقه، جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان های ذیربط در دفتر کار بنده برگزار و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا مانع واگذاری زمین ساحلی لیسار شد

دستگاه قضا مانع واگذاری زمین ساحلی لیسار شد