مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-11اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: مدارس ایمن جایگزین کلاس های کانکسی بم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در جمع خبرنگاران در بم با بیان اینکه مدارس ایمن در شهرستان بم به جای مدارس کانکسی احداث می شوند، اظهار کرد: اعتبار مورد نظر برای احداث مدارس تامین شده که بخشی از این اعتبار توسط وزارتخانه، 40 درصد بقیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بخشی نیز توسط خیرین تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار احداث یک مدرسه در بم از هفته آینده ابلاغ می شود، عنوان کرد: 2 مدرسه کانکسی در شهر بم وجود دارد که با احداث مدرسه ایمن دانش آموزان این مدارس کانکسی در این مدرسه مستقر خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید خود از مدارس کانکسی در بم از وجود 9 مدرسه کانکسی در شهر بم خبر داد و بیان کرد: این مدارس 22 کلاس درس دارند که در هر کلاس 10 دانش آموز حضور دارند و اداره نوسازی مدارس تعهد کرده در اسرع وقت این مدارس را به کلاس های ایمنی تبدیل کند.

نوری همچنین درباره مجتمع فرهنگی آموزشی این شهرستان که سال84 شروع به ساخت شده و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همچنان بلاتکلیف مانده است، بیان کرد: این مجتمع به بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به پیچیدگی کار فعلا چهار میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مدارس ایمن جایگزین کلاس های کانکسی بم می شود

وزیر آموزش و پرورش: مدارس ایمن جایگزین کلاس های کانکسی بم می شود