مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-11ورزشي

سکوی هدایت کاترین؛ از استعفا تا انتخاب/ تغییر چهره در هفته ششم لیگ فوتسال


تیم فوتسال قند کاترین آمل در حالی عصر جمعه از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر به مصاف چیپس کامل می رود که به تازگی جواد اصغری مقدم هدایت آن را عهده دار شده است.

- خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با دو نماینده از مازندران همراه است و تیم فوتسال قند کاترین آمل که برای نخستین بار تیمداری در سطح کشور را تجربه می کند به همراه زندی بتن کلاردشت تا پایان هفته پنجم لیگ برتر نمایش چشمگیری نداشتند.

تنها نماینده آمل در لیگ برتر فوتسال در دیدار نخست خارج خانه مقابل تیم کراپ الوند با نتیجه سه بر یک مغلوب شد، در دومین بازی در خانه میزبان فردوس قم بود که کار به تساوی سه بر سه رسید، در سومین دیدار مقابل گیتی پسند اصفهان با نتیجه چهار بر دو شکست خورد، چهارمین دیدار قند کاترین در خانه با شکست سه بر دو مقابل سن ایچ ساوه خاتمه یافت و در پنجمین هفته لیگ برتر نماینده آمل در شهرآورد مازندران مقابل زندی بتن کلاردشت در دیداری خارج خانه با نتیجه 5 بر دو مغلوب شد تا در پایان هفته پنجم لیگ برتر نتایج ضعیف و ناامیدکننده را از خود بر جای بگذارد.

*قعرنشینی کاترین با هدایت کردی تا هفته پنجم لیگ برتر کاترین تاکنون در جدول چهارده تیمی در رده سیزدهم جای گرفته و شاگردان رضا کردی یک تساوی، چهار باخت، 10 گل زده، 18 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی هدایت کاترین؛ از استعفا تا انتخاب/ تغییر چهره در هفته ششم لیگ فوتسال

سکوی هدایت کاترین؛ از استعفا تا انتخاب/ تغییر چهره در هفته ششم لیگ فوتسال