مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-11سياسي

کسب رتبه کشوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارائه خدمات در دوران کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این دانشگاه در دو سال دوران کرونا با ارائه بهترین خدمات درمانی به مردم به رتبه برتر کشوری دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، فریدون عبدالملکی ظهر امروز در نشست با نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان سقز اظهار کرد: 45 پزشک بومی استان فارغ التحصیل شده اند که به زودی در نقاط مختلف کردستان شروع به خدمت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته 77 مجوز به کارگیری بهورز در شهرستان سقز صادر شده است و این افراد می توانند پس از کسب امتیاز و گذراندن دوره، در روستاهای شهرستان به عنوان بهورز مشغول کار شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: امروز ورود پزشک به بخش دولتی کاهش دارد و باید با ایجاد انگیزه در بین پزشکان، تلاش کنیم ورود آنان را به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان فراهم کنیم.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان رکزانه 8 میلیارد تومان هزینه دارد که دولت 4.

8 میلیترد تومان آن را پرداخت می کند و دانشگاه هم باید از درآمدهایش مابقی را تامین کند که با توجه به درآمد کم، کار بسیار دشواری است.

عبدالملکی افزود: بیش از نیمی از ساختمان ها و زیرساخت های علوم پزشکی کردستان به سال 57 برمی گردد که نیاز است در جهت نوسازی اقداماتی صورت بگیرد که با توجه به نبود اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه کشوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارائه خدمات در دوران کرونا

کسب رتبه کشوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارائه خدمات در دوران کرونا