مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-11اقتصادي

تأمین 8 هزار اتوبوس برای اعزام زوار اربعین/ اتخاذ تصمیمات ویژه برای پایانه مهران


معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال برای جابه جایی زوار اربعین، تعداد 8 هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده درباره امکانات و تدابیر در نظر گرفته شده برای سفرهای اربعین بیان کرد: پیش بینی می شود در ایام اربعین سال جاری 5 میلیون زائر به عراق و کربلا سفر کنند که حدود 93 درصد آن ها از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای جاه بجا می شوند.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: بنابراین پیش بینی می شود حدود 4 میلیون و 650 هزار زائر اربعین در بخش حمل و نقل جاده ای جابه جا شوند.

وی افزود: در اربعین سال 98 حدود 89 درصد مسافران از طریق حمل و نقل جاده ای جابه جا شدند، به همین منظور تلاش می شود تا حمل و نقل عمومی امسال تقویت بیشتری شود.

افندی زاده گفت: با توجه به همزمانی اربعین با پیک سفرهای پایان تابستان نمی توان همه ناوگان حمل و نقل را در اختیار سفرهای اربعین قرار داد اما 8 هزار دستگاه اتوبوس برای سفرهای اربعین مد نظر گرفته می شود.

  معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: 6 هزار دستگاه اتوبوس دیگر مورد نیاز است که به دنبال تامین آن ها از طریق ستاد مرکزی اربعین، وزارتخانه ها، سازمان ها و نیروهای مسلح هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 8 هزار اتوبوس برای اعزام زوار اربعین/ اتخاذ تصمیمات ویژه برای پایانه مهران

تأمین 8 هزار اتوبوس برای اعزام زوار اربعین/ اتخاذ تصمیمات ویژه برای پایانه مهران