مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-11اقتصادي

4 مطالبه مهم فعالان بورسی از دولت/ فاصله ارز نیمایی با بازار آزاد حذف شود


همایون دارابی؛ کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص چالش هایی که بورس را از خود متاثر کرده است، گفت: یکی از آسیب هایی که بورس را در سال های گذشته تحت فشار قرار داده و اینک نیز بورس از همین موضوع رنج می برد؛ - کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش سود بانکی، قاعده گذاری انتشار اوراق، حذف هر گونه قیمت گذاری دستوری و تعیین وضعیت فاصله نرخ نیمایی با نرخ بازار آزاد، اصلی ترین مطالبات اهالی بازار سرمایه است.

همایون دارابی؛ کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص چالش هایی که بورس را از خود متاثر کرده است، گفت: یکی از آسیب هایی که بورس را در سال های گذشته تحت فشار قرار داده و اینک نیز بورس از همین موضوع رنج می برد؛ مساله فاصله بین ارز نیمایی و ارز بازار آزاد است.

با اینکه انتظار می رفت این شکاف پر شود تا شرکت های بورسی از این محل کمتر متضرر شوند، اما متاسفانه مساله همچنان به قوت خود باقی است و حل این موضوع یکی از اصلی ترین مطالبات فعالین بازار به شمار می رود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: با توجه به اینکه دولت امسال معافیت مالیاتی صادراتی را حذف کرده و نرخ ارز در بازارآزاد تا نیما حدود 20 تا 25 درصد فاصله دارد وقتی شما وارد بحث صادرات می شوید در حدود 50 درصد از دارایی شما برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مطالبه مهم فعالان بورسی از دولت/ فاصله ارز نیمایی با بازار آزاد حذف شود

4 مطالبه مهم فعالان بورسی از دولت/ فاصله ارز نیمایی با بازار آزاد حذف شود