مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-11سياسي

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در آمل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی آمل خبر داد و گفت: در این مسابقات حدود 400 نفر از نخبگان قرآنی استان حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به اهمیت توجه به ترویج قرآن کریم در جامعه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم، برگزاری محافل قرآنی و کلاس های قرآنی یکی از برنامه ها و اهداف سازمان اوقاف به شمار می رود.

وی از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات امسال به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: بخش خواهران چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم روز یکشنبه 23 مردادماه و بخش برادران روز دوشنبه 24 مردادماه برگزار می شود.

حیدری مکان برگزاری مسابقات را مجتمع بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) آمل اعلام کرد و گفت: در این مسابقات حدود 400 نفر از نخبگان قرآنی استان حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران در رشته های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان، دعاخوانی، ترتیل، تحقیق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در آمل

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در آمل