مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-11اجتماعي

تسریع اجرای طرح باغ موزه خانه ستارخان


شهردار تبریز با تاکید بر تسریع اجرای طرح باغ موزه خانه ستارخان گفت: تملک و آزادسازی املاک اطراف این خانه تاریخی در جهت محوطه سازی مناسب در اولویت قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نشست بررسی طرح پیشنهادی باغ موزه خانه تاریخی ستارخان با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و دانشگاه هنر اسلامی تبریز، در چارچوب مصوبات قرار خدمت شهرداری منطقه 4 و با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، نژاد ابراهیمی رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سایر مدیران و کارشناسان شهری برگزار شد.

در این نشست، یعقوب هوشیار شهردار تبریز خواستار تسریع اجرای این پروژه و در اولویت قرار دادن تملک و آزادسازی املاک اطراف آن در جهت محوطه سازی مناسب برای این خانه تاریخی شد.

همچنین محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ضمن ارائه برخی توضیحات در رابطه با روند اجرای طرح پیشنهادی، گفت: تکمیل و ارتقای طرح و همچنین تقویت دسترسی ها و منظر این پروژه در اولویت کارشناسان این معاونت قرار دارد.

وی افزود: بر اساس همفکری های صورت گرفته با کارشناسان و متخصصان حوزه شهرسازی و معماری، احداث پروژه باغ موزه خانه تاریخی ستارخان به صورت فازبندی بوده و در همه مراحل اجرایی آن از مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع اجرای طرح باغ موزه خانه ستارخان

تسریع اجرای طرح باغ موزه خانه ستارخان