مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-11سياسي

پرداختن به صحیفه سجادیه برای رفع نیازهای فرهنگی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، دومین شب عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) در دهه دوم محرم همزمان با شام شهادت امام سجاد(ع)، چهارشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با حضور، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و مهدی اقراریان، سید احمد علوی، جعفر شربیانی و مهدی عباسی از اعضای شورای شهر تهران، سید علی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان شهرستانی در مسجد امام محمدباقر(ع) شهرری برگزار شد.

  حجت الاسلام قاضی عسکر در این مراسم در رابطه با پیرامون زندگی و سیره امام سجاد(ع) اظهار کرد: حضرت زین العابدین(ع) در مدت امامت خود در ابعاد مختلف برای مردم برنامه و نقشه راه ارائه کرد و در زمینه مسائل اخلاقی چنان عمل کرد که برای مردم الگوی اخلاق و فضیلت بود لذا همه باید درس های زندگی امام چهارم را در زندگانی خود پیاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیدالساجدین(ع) در صحیفه سجادیه که افتخار شیعه است مردم را با معارف دینی آشنا می کند، گفت: امام در قالب دعا فرهنگ دینی را به مردم آموخت و در پوشش دعا نگذاشت دین مندرس شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: امام سجاد الگوی ادب و اخلاق است و ضمن مقابله با طاغوت و ظالمان اجازه نمی داد دشمن هیچ کجا در طول دوران اسارت از وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به صحیفه سجادیه برای رفع نیازهای فرهنگی ضروری است

پرداختن به صحیفه سجادیه برای رفع نیازهای فرهنگی ضروری است