مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-11دانش

ساخت بزرگ ترین پمپ خنک کننده صنایع فولادی به همت محققان تبریزی


میربیوک احقاقی، عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت دانش بنیان پمپ سازی نوید سهند در گفتگو با خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، - عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز با همکاری شرکت پمپ سازی سهند انرژی موفق به طراحی، ساخت و تست موفق بزرگترین پمپ خنک کننده صنایع فولادی کشور شد.

میربیوک احقاقی، عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت دانش بنیان پمپ سازی نوید سهند در گفتگو با خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو،با اعلام این خبر گفت: طراحی و ساخت پمپ های بزرگ با همکاری مهندسین و کارشناسان شرکت دانش بنیان صنایع پمپ سازی نویدسهند در شهرک صنعتی شهید سلیمی انجام شده است و امکان تامین نیاز کشور به این نوع پمپ ها در داخل فراهم شد.

احقاقی با اشاره به ویژگی های این نوع پمپ ها، افزود: در این پمپ ها از انواع پروانه های تک مکشه و دومکشه در حالت یک طبقه و دوطبقه استفاده شده است و ظرفیت آبدهی این پمپ ها 2000 متر مکعب در ساعت با 80 متر فشار کاری و توان مصرفی 400 کیلو وات است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز با بیان اینکه به دلیل نیاز کشور، این پمپ ها برای اولین بار طراحی و به کمک واحد های صنعتی موجود منطقه نمونه هایی از آن ساخته و مورد تست و تایید قرار گرفت که قیمت تمام شده آن بسیار کمتر مشابه خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگ ترین پمپ خنک کننده صنایع فولادی به همت محققان تبریزی

ساخت بزرگ ترین پمپ خنک کننده صنایع فولادی به همت محققان تبریزی