مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-11حوادث

آتش سوزی در کارگاه ذوب قیر جامد در اسلامشهر/ جوان 18 ساله جان باخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: اواخر شب گذشته وقوع حادثه آتش سوزی در یک کارگاه ذوب قیر در اسلامشهر، - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه ذوب قیر جامد در اسلامشهر و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: اواخر شب گذشته وقوع حادثه آتش سوزی در یک کارگاه ذوب قیر در اسلامشهر، خیابان گلدسته بعد از زیرگذر به نیرو های آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: نیرو های آتش نشانی تهران بلافاصله پس از تماس از طریق سامانه 125 همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در یک گاراژ که چند کارگاه داشت در یکی از کارگاه ها محل ذوب قیر جامد بود و 7 تا 8 هزار لیتر قیر در هر یک از استوانه ها و مخازن مخصوص نگهداری می شد و متاسفانه یکی از مخازن واژگون و دچار حریق شده بود.

وی بیان داشت: قیر مذاب وارد یک حوضچه و وارد کارگاه مجاور شده بود آتش نشانان آتش را به موقع اطفا، ولی متاسفانه یک کارگر 18 ساله در این حادثه جان خود را از دست داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در کارگاه ذوب قیر جامد در اسلامشهر/ جوان 18 ساله جان باخت

آتش سوزی در کارگاه ذوب قیر جامد در اسلامشهر/ جوان 18 ساله جان باخت