مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 03:372022-08-11بين الملل

دیپلمات روس: ناتو به زودی استفاده از سلاح اتمی را نیز توجیه می کند


معاون هیأت روسیه در کنفرانس بررسی معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای گفت که اسناد دکترین آمریکا استفاده از تسلیحات اتمی را به بهانه تهدید منافع حیاتی خود یا متحدانشان مجاز می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دیپلمات ارشد روسی درباره احتمال توجیه آوردن برای استفاده از تسلیحات اتمی توسط سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هشدار داد.

آندری بلوسوف معاون هیأت روسیه در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح های اتمی (ان پی تی) گفت در آینده می توان انتظار داشت که کشورهای عضو ناتو هرگونه استفاده از تسلیحات هسته ای را توجیه کنند.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، بلوسوف به تعیین تکلیف نهایی ناتو در مورد وضعیت یک بلوک نظامی-سیاسی اتمی اشاره کرد که مستقیماً در بیانیه نهایی نشست مادرید این اتحاد بیان شده است .

وی در این باره توضیح داد: جامعه ان پی تی هنوز باید پیامدهای این شرایط را تجزیه و تحلیل کند، که ما را مجبور می کند نگاهی متفاوت به وضعیت اعضای غیرهسته ای بلوک (ناتو)، به ویژه آنهایی که تسلیحات اتمی آمریکایی در قلمرو آنها مستقر هستند، بیاندازیم .

این دیپلمات روس با بیان اینکه سوال اینجاست که چگونه حضور سلاح های هسته ای خارجی و مشارکت آنها در یک ائتلاف اتمی با تعهدات آنها در ان پی تی جمع می شود، اظهار داشت مسکو مدت هاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: ناتو به زودی استفاده از سلاح اتمی را نیز توجیه می کند

دیپلمات روس: ناتو به زودی استفاده از سلاح اتمی را نیز توجیه می کند