مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 00:172022-08-10اجتماعي

نبود مدرسه در شهرک امام بهشهر مهم ترین دغدغه آموزش و پرورش


هدایت تحصیلی و نبود مدرسه در شهرک امام خمینی(ره) بهشهر به عنوان نیاز اصلی این شهرستان به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حسینعلی محمدی متکازینی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران و آیین تجلیل از اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار کرد: توجه به زیرساخت ها و فراهم کردن امکانات و اماکن عمومی برای شهرک ها از نیازهای اساسی است که باید مورد توجه باشد و در شهرک امام بهشهر که از جمله شهرک های مسکن مهر به شمار می رود،  به این مساله توجه  است.

وی افزود: شهرک امام بهشهر با دارا بودن 130 دانش آموز در مقطع ابتدایی از داشتن مدرسه به عنوان نیاز اصلی محروم است و باید چاره اندیشی می شد.

وی یادآورشد: کلنگ زنی مدرسه شهرک امام بهشهر با پیگیری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اجرایی شده اما ساخت و ساز آن زمان بر است.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اعلام اینکه بعد از 8 ماه از زمان کلنگ زنی ، عملیات ساخت مدرسه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان ساخت مدرسه طولانی است، سال تحصیلی جدید دانش آموزان پایه اول در کانکس تحصیل خواهند کرد.

وی افزود: 2 کانکس برای این امر و تحصیل دانش آموزان اول ابتدایی در شهرک امام بهشهر در نظر گرفته شده است و در سال تحصیلی جدید استارت کلاس های درس زده خواهد شد و تحصیل در شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مدرسه در شهرک امام بهشهر مهم ترین دغدغه آموزش و پرورش

نبود مدرسه در شهرک امام بهشهر مهم ترین دغدغه آموزش و پرورش