مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 00:072022-08-10بين الملل

وزیر انرژی لبنان: منتظر اجازه برای رفتن به ایران هستم


پس از گزارش منابع لبنانی درباره رایزنی مقامات بیروت و تهران درباره واردات سوخت، وزیر انرژی لبنان گفت که برای رایزنی در خصوص واردات سوخت از ایران آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولید فیاض وزیر انرژی لبنان، چهارشنبه شب، به شبکه المنار خبر داد که منتظر پاسخ مثبت نجیب میقاتی نخست وزیر این کشور تا با مقامات ایرانی درباره صادرات سوخت به لبنان رایزنی کند.

بنابر این گزارش، وزیر انرژی لبنان در این باره گفت: ساکم را بسته ام و منتظر دستور نخست وزیر نجیب میقاتی برای رفتن به تهران و موافقت با گرفتن سوخت ایران هستم.

المنار در ادامه به نقل از منابع خود اشاره کرد که نخست وزیر لبنان به صورت اولیه با واردات سوخت از ایران موافقت کرده و در انتظار تعیین تکلیف مسئله ویژگی سوخت مورد نیاز لبنان است.

پیش از این روزنامه لبنانی الاخبار در این باره گزارش داده بود که در دیدار اخیر نجیب میقاتی با مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت دو طرف به مسئله واردات سوخت از ایران پرداخته اند.

الاخبار گزارش داده بود که نجیب میقاتی نوع سوخت مورد نیاز لبنان را به اطلاع سفیر ایران رسانده و در مقابل، مجتبی امانی سفیر ایران درباره سفر مقامات بیروت به تهران به منظور مذاکره پیرامون این مسئله با طرف لبنانی رایزنی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر انرژی لبنان: منتظر اجازه برای رفتن به ایران هستم

وزیر انرژی لبنان: منتظر اجازه برای رفتن به ایران هستم