مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 23:572022-08-10اقتصادي

مطالبات گندمکاران تا تاریخ 28 تیر ماه پرداخت شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به فعالیت 30 مرکز خرید در استان زنجان گفت: مطالبات گندمکاران تا تاریخ 28 تیر ماه پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 400 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 28 تیر 1401 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

  وی درباره پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می شود.

  زمانی با بیان اینکه هم اکنون 30 مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، برای تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندمکاران تا تاریخ 28 تیر ماه پرداخت شد

مطالبات گندمکاران تا تاریخ 28 تیر ماه پرداخت شد