مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:272022-08-10سياسي

رییسی به نخست وزیر ارمنستان: هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیریم


سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان، روابط دو کشور را تاریخی و عمیق توصیف و بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش سطح همکاری های اقتصادی پایدار تهران - ایروان تاکید کرد.

- رییسی به نخست وزیر ارمنستان: هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیریم سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، روابط دو کشور را تاریخی و عمیق توصیف و بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش سطح همکاری های اقتصادی پایدار تهران - ایروان تاکید کرد.

رییس جمهور گفت: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیرد و آمادگی دارد همه ظرفیت های خود را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه قفقاز و رشد و توسعه آن بکار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، روابط دو کشور را تاریخی و عمیق توصیف و بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش سطح همکاری های اقتصادی پایدار تهران - ایروان تاکید کرد.

  رییس جمهور با اشاره به درگیری های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی به نخست وزیر ارمنستان: هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیریم

رییسی به نخست وزیر ارمنستان: هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیریم