مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:122022-08-10بين الملل

امیر عبداللهیان: آمریکا زمینه برای توافق را فراهم آورد


ما پیام خود را از طریق اروپایی ها به آمریکا منتقل کرده ایم.

امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، -  وزیر امور خارجه: ما پیام خود را از طریق اروپایی ها به آمریکا منتقل کرده ایم.

امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی ها به آمریکا منتقل کرده ایم؛ امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی ایران زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی سخنگو، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، ضمن تسلیت ایام محرم و عاشورای حسینی، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، ترور فرماندهان مقاومت و به شهادت رساندن جمعی از مردم بی دفاع فلسطین بخصوص کشتار کودکان بیگناه را به شدت محکوم کرد.

  وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی از ابراز همبستگی دولت ترکیه با سیل زدگان سیل اخیر کشورمان و ارسال محموله کمکهای انساندوستانه تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان: آمریکا زمینه برای توافق را فراهم آورد

امیر عبداللهیان: آمریکا زمینه برای توافق را فراهم آورد