مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-10سياسي

خوزستان سوگوار امام الساجدین(ع)/عزاداری دوازدهم محرم در دیار کارون برگزار شد


همزمان با فرا رسیدن دوازدهم محرم سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) مراسم سوگواری و عزاداری در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن دوازدهم محرم سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) مراسم سوگواری و عزاداری در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار شد.

در شهر اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی نیز مردم با حضور در مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سالروز شهادت امام سجاد(ع) به عزاداری پرداختند.

با حضور جمعی از مردم اهواز در مضیف ابوالفضل العباس(ع) پردیس واقع در فلکه بهزیستی نیز عزاداری همزمان با سالروز شهادت امام العابدین و سیدالساجدین(ع) برگزار شد.

هیئت حضرت فاطمه زهرا(س) پردیس در خیابان گلریز 2 نیز به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم محرم سالروز شهادت جانسوز امام سجاد(ع) آیین سوگواری برپا کرد.

موکب حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در فاز دو پادادشهر، بلوار هاتف، نبش خیابان بصیر نیز در سالروز شهادت امام سجاد(ع) پذیرای همشهریان شهید محمود مراداسکندری، شهید مصطفی رشیدپور و شهید رضا عادلی بود.

مسجد شهدای کارون خیابان شهید لر اهواز هم در سالروز شهادت حضرت زین العابدین(ع) سوگوار چهارمین امام شیعیان بود که علیرضا مرید سادات در آن مداحی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان سوگوار امام الساجدین(ع)/عزاداری دوازدهم محرم در دیار کارون برگزار شد

خوزستان سوگوار امام الساجدین(ع)/عزاداری دوازدهم محرم در دیار کارون برگزار شد