مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-10سياسي

دستورکار مجلس در هفته آینده/سؤال از وزیر بهداشت و بررسی گزارش متروپل


مجلس شورای اسلامی در هفته آینده جلسه علنی دارد که در مهم‎ ترین بخش ها، قرار است ضمن سؤال از وزیر بهداشت، گزارش حادثه متروپل آبادان نیز قرائت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، در روزهای یکشنبه (23 مرداد) و سه شنبه و چهارشنبه (25 و 26 مرداد) جلسه علنی دارد.

در جلسات علنی هفته آینده مجلس موارد زیر در دستور کار مجلس قرار دارد: -ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور دوم کمیسیون اجتماعی درباره نقل و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی در دستورکار نمایندگان است.

-گزارش کمیسیون قضایی درباره طرح حمایت از مالکیت صنعتی، ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری که از شورای نگهبان اعاده شده است بررسی خواهد شد.

-بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی در کمیسیون اقتصادی -کمیسیون قضایی مجلس نیز طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی را برای بررسی به جلسه علنی ارائه می دهد.

- بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش با هدف تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و طرح ساماندهی و تامین و تربیت نیروی انسانی -طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورکار مجلس در هفته آینده/سؤال از وزیر بهداشت و بررسی گزارش متروپل

دستورکار مجلس در هفته آینده/سؤال از وزیر بهداشت و بررسی گزارش متروپل