مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-10پزشكي

واکسیناسیون کرونا باید به موقع و در زمان اعلامی انجام شود


استفاده از روش های طب سنتی، ایرانی و مکمل جای واکسن کرونا را نمی گیرد و واکسیناسیون گروه های هدف باید به موقع و در زمان اعلامی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، سیدکاظم فرهمند رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با بیان اینکه طب های ایرانی و مکمل در حوزه های پیشگیری و درمان جای واکسن کرونا را نمی گیرند، اظهار کرد: این یک باور نادرست است که فردی که اقداماتی را در قالب طب ایرانی و مکمل انجام داده است، در برابر ویروس کرونا به طور کامل ایمن شده و دیگر نیازی به دریافت واکسن کرونا ندارد، موضوعی که از نظر علمی و پزشکی مورد تأیید نیست.

وی با تاکید بر اینکه انجام همزمان حجامت و واکسیناسیون کرونا منافانی با هم ندارد و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد، افزود: همچنین این شرایط در زمانی که مصرف دارو های گیاهی را داریم هم هست و مصرف دارو منافاتی با دریافت واکسن ندارد.

  رییس دانشکده طب ایرانی با ذکر این نکته که واکسیناسیون کووید باید به موقع و در زمان اعلامی انجام شود، گفت: از عموم گروه های هدف درخواست می شود که جهت انجام و تکمیل واکسیناسیون خود مراجعه کنند و هرگونه اخبار در حوزه سلامت را از مراجع رسمی دنبال کرده و به هیچ عنوان تحت تأثیر اخبار نادرست فضای مجازی قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا باید به موقع و در زمان اعلامی انجام شود

واکسیناسیون کرونا باید به موقع و در زمان اعلامی انجام شود