مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-10سياسي

بیانیه اخیر موسوی، سقوطی کامل و بی حدومرز برای او است


انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان در پی سخنان بی شرمانه یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای این سخنان را محکوم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان در پی سخنان بی شرمانه یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای این سخنان را محکوم کرده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: میرحسین موسوی از سران فتنه 88 اخیراً در بیانیه ای که از طریق سایت کلمه منتشر شد، سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را کج روی ، شوم و ننگین ترین جرائم توصیف کرد است همچنین او در بخش دیگری از این بیانیه، در ادبیاتی وقیحانه به ساحت شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید حسین همدانی اهانت کرده و نوشته است آن سردار بی افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد! در ادامه عنوان شده است: او در این بیانیه با جملاتی عجیب درباره مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه های مقاومت در یمن علیه جنایت آل سعود و.

موضع گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب الله لبنان را به باد انتقاد گرفته است؛ جنس ساختار جملات و ادبیات به کاررفته در این بیانیه تداعی کننده این شبهه است که مانند بسیاری از بیانیه های پیشین موسوی، این بار نیز عده ای پشت صحنه مطالبی به وی دیکته کرده اند و او را مانند وقایع بعد از انتخابات 88 به معرکه ای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اخیر موسوی، سقوطی کامل و بی حدومرز برای او است

بیانیه اخیر موسوی، سقوطی کامل و بی حدومرز برای او است