مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-10سياسي

قالیباف:جمهوری اسلامی از مردم فلسطین برای احقاق حقوقشان حمایت می کند


رییس مجلس در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جهاد اسلامی فلسطین از موثرترین جریان های مقاومت مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است و جمهوری اسلامی نیز از مردم فلسطین برای احقاق حقوقشان حمایت می کند.

- به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، 19 مرداد ماه) در گفت وگوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین با تبریک پیروزی اخیر مقاومت اسلامی مردم فلسطین در نبرد با رژیم اشغالگر قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

قالیباف با ابراز تأسف و تأثر از شهادت فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی تشریح کرد: جهاد اسلامی فلسطین از مؤثرترین جریان های مقاومت مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است که نقش مهمی در رویارویی با این رژیم ایفا می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفت وگو بار دیگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین در جهت احقاق حقوقشان در آزادی سرزمین های اشغال شده را مورد تأکید قرار داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: جهاد اسلامی توانایی مقاومت و وارد کردن ضربات محکم به رژیم اشغالگر در جنگ های طولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف:جمهوری اسلامی از مردم فلسطین برای احقاق حقوقشان حمایت می کند

قالیباف:جمهوری اسلامی از مردم فلسطین برای احقاق حقوقشان حمایت می کند