مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-10سياسي

اهانت میرحسین موسوی به سردار همدانی و مدافعان حرم مصداق خودزنی است


رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه کار میرحسین موسوی در اهانت به سردار همدانی و شهدای مدافع حرم خودزنی است و بیشتر خود این فرد را در تاریخ بدنام می کند گفت: - حسن رحیمی روشن؛ رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان در گفت وگو با فارس با اشاره به اهانت یکی از سران فتنه به شهید مدافع حرم، سردار همدانی اظهار کرد: شهید سرلشکر همدانی نقش مهمی در سرکوبی تروریست ها و داعش در سوریه و به تبع آن در عراق و ایران داشت.

وی با بیان اینکه شخصی که به نقش سردار همدانی در نابودی داعش در سوریه و عراق اهانت کرده، منویات درونی و فکری خود و همفکرانش را آشکار کرده است گفت: سران فتنه به خاطر یک دروغ بزرگ با عنوان تقلب و نادیده گرفتن تفاوت رای 11 میلیون نفر، هشت ماه کشور را به دامن آشوب راندند و باعث ریخته شدن خون های زیادی شدند.

رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان تاکید کرد: فتنه 88 در درجه اول اقدام و حمله علیه جمهوریت نظام و نادیده گرفتن رای مردم و در درجه دوم حمله به اسلامیت نظام بود.

رحیمی روشن با مقایسه برخورد رأفت آمیز نظام اسلامی با عوامل فتنه 88 و برخورد حکومت اردوغان با عوامل کودتای ترکیه عنوان کرد: در کودتای ترکیه صدها هزار نفر از کسانی که ظن کودتا یا همکاری با کودتا می رفت، دستگیر، زندانی و از کار برکنار شدند اما در فتنه 88 و در نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت میرحسین موسوی به سردار همدانی و مدافعان حرم مصداق خودزنی است

اهانت میرحسین موسوی به سردار همدانی و مدافعان حرم مصداق خودزنی است