مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-10اجتماعي

بیش از 71 هزار نفر برای پیاده روی اربعین در استان فارس ثبت نام کردند


تاکنون 71 هزار و 450 نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که پایان مهلت قانونی روز عاشورا بود که تا 21 مردادماه تمدید شده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا زینلی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت پیش ثبت نام اربعین خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 71 هزار و 450 نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که پایان مهلت قانونی روز عاشورا بود.

  وی با بیان اینکه علاقه مندان برای پیاده روی اربعین حتما باید از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند گفت: دفاتر و شرکت های مجاز خدمات سفر و زیارت مشخص شده و مردم نباید فریب برخی از افراد سودجو را برای ثبت نام اربعین بخورند.

  مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه پیش بینی می شود که روند ثبت نام در فرصت باقی مانده شتاب بیبشتری گیرد افزود: از متقاضیان و مشتاقان زیارت پیاده روی اربعین حسینی فارس درخواست می شود که ثبت نام خود را به لحظات پایانی موکول نکنند.

  زینلی درباره شرایط لازم برای ثبت نام نیز عنوان کرد: ثبت نام کنونی قطعی نیست اما با زمان اعلام ثبت نام نهایی رعایت دستورالعمل های تدوین شده بهداشتی و داشتن کارت واکسن با تزریق حداقل دو دز واکسن الزامی است.

  وی تصریح کرد: بر اساس اعلام کمیته اربعین حسینی چنانچه محدودیتی از سوی دولت عراق برای تعداد زائران زیارت اربعین در نظر گرفته شود، ثبت نام قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 71 هزار نفر برای پیاده روی اربعین در استان فارس ثبت نام کردند

بیش از 71 هزار نفر برای پیاده روی اربعین در استان فارس ثبت نام کردند