مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-10سياسي

خسارات برقی ناشی از افت ولتاژ در کهگیلویه پرداخت می شوند


مدیر شرکت برق کهگیلویه با بیان اینکه شبکه های هوایی در مقابل شرایط نامساعد جوی آسیب پذیر هستند گفت: تا شرایط جوی به این شکل هست کماکان خاموشی داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مهرداد تابش نژاد در جمع خبرنگاران با توجه به تکرار خاموشی های اخیر این مدت در دهدشت اظهار کرد: به علت رعد و برق بخشی از تأسیسات ایستگاه اصلی شهرستان از کار افتاد و به علت خارج شدن تعدادی از خطوط مجبور شدیم بار آن ها را به خطوط دیگر منتقل کنیم که همین امر باعث افت ولتاژ و خاموشی بیشتر در قسمت جنوب شهر شد.

مدیر شرکت برق کهگیلویه افزود: با توجه به اینکه ایستگاه برق شهرستان زیر نظر استان خوزستان است با پیگیرهایی که انجام شد جایگزین قطعات آسیب دیده توسط برق منطقه ای خوزستان تهیه و تعویض شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت بخشی از لوازم شبکه و سیم ها به علت بار اضافی که به آنها تحمیل شده بود دچار آسیب شده بودند که برخی خاموشی ها ناشی از همین علت بود است.

تابش نژاد گفت: امسال حدود 15 هزار متر از شبکه برق شهرستان سرقت شد که همه با کابل جایگزین و اصلاح شدند و اگر این کار انجام نمی شد بحران صدها برابر سیل و طوفان بود.

وی با بیان اینکه شبکه های هوایی در مقابل شرایط نامساعد جوی آسیب پذیر هستند و خاموشی در همه نقاط استان بوده، عنوان کرد: تا شرایط جوی به این شکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات برقی ناشی از افت ولتاژ در کهگیلویه پرداخت می شوند

خسارات برقی ناشی از افت ولتاژ در کهگیلویه پرداخت می شوند