مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-10سياسي

معاون استاندار پیگیر رفع مشکل برق رسانی به آزاد راه قم - گرمسار


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه ای موضوع برق رسانی به آزادراه قم_گرمسار و و آنتن دهی در این آزاد راه برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم معتمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل راه های استان که با موضوع بررسی وضعیت ایمنی آزادراه قم-گرمسار در سالن جلسات بقیه الله(عج) دفتر امور فنی استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت و برنامه برای تمام راه های درون و بیرون استان قم مشخص است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان هماهنگی و پیگیری های لازم در راستای ایجاد تعامل میان دستگاه های مختلف را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه ای موضوع برق آزادراه قم_گرمسار برطرف شود، عنوان کرد: تا زمانی که برق به این منطقه نرسد موضع آنتن دهی مخابرات و دوربین ها نیز برطرف نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه مشکل برق این منطقه باید به صورت موقت با دیزل رفع شود، مطرح کرد: در ماه های آینده باید جلسه مجددی برگزار شود و قرارگاه خاتم اقدامات انجام شده خود را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع های رفاهی در مسیر رفت و برگشت بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: این مجتمع ها به محل استراحت رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار پیگیر رفع مشکل برق رسانی به آزاد راه قم - گرمسار

معاون استاندار پیگیر رفع مشکل برق رسانی به آزاد راه قم - گرمسار