مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-10سياسي

معرفی 27 نانوایی متخلف در قزوین به مرجع قضایی


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : 27 نانوایی در روز ایام عزاداری امام حسین (ع) به علت تعطیلی خودسرانه شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نایب فرجی اظهار کرد: 27 نانوایی در روز ایام عزاداری امام حسین (ع) به علت تعطیلی خودسرانه شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند، به این واحدهای نانوایی از قبل ابلاغ شده بود که باید در روز تاسوعا به پخت نان اقدام کنند و حق تعطیلی ندارند.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گشت های قرارگاه امنیت غذایی از 82 واحد نانوایی بازرسی کرده و با شناسایی این واحدها و تشکیل پرونده، متصدیان مربوطه را به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرجی با بیان اینکه این واحدها نان سنگک و لواش پخت می کردند، گفت: شهروندان با تماس و گزارش مبنی بر اینکه واحد نانوایی در روزهای عزاداری تعطیل هستند ابراز گله مندی داشتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تعطیلی خودسرانه واحدهای نانوایی علاوه بر اینکه تعادل در توزیع نان را به هم می ‍ریزد، موجب می شود تا نانوایی های دیگر با مشتریان بیشتری روبرو شده و صف های طولانی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 27 نانوایی متخلف در قزوین به مرجع قضایی

معرفی 27 نانوایی متخلف در قزوین به مرجع قضایی