مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-10اجتماعي

درخواست واکسیناسیون تمامی دانش آموزان کرمانشاه قبل از بازگشایی مدارس


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از خانواده ها انتظار داریم با توجه به وجود کرونا حتما فرزندان خود را قبل از بازگشایی مدارس، -  ماشاءالله پروین معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اداره آموزش و پروش استان در حوزه تربیت بدنی و سلامت در تابستان با فعال بودن کانون های و سالن های ورزشی در حال ارائه خدمت به دانش آموزان است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار بعد از 14 سال مسابقات ورزشی برای کارکنان آموزش و پرورش برگزار شد و مسابقات دانش آموزی هم در سطح منطقه، استان و کشوری تا پایان شهریورماه در حال اجرا است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: تمامی سعی و تلاش آموزش و پرورش استان در راستای فراهم کردن تمهیدات مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس معطوف شده؛ کلاس بندی، چینش و سازماندهی نیروها، انتقالات و.

انجام شده و بستر کاملا برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری در اول مهرماه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: از خانواده ها انتظار داریم با توجه به وجود کرونا حتما قبل از بازگشایی مدارس، فرزندان خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند و با مراجعه به پایگاه های دانشگاه علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست واکسیناسیون تمامی دانش آموزان کرمانشاه قبل از بازگشایی مدارس

درخواست واکسیناسیون تمامی دانش آموزان کرمانشاه قبل از بازگشایی مدارس