مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-10سياسي

یزد معرف مکتب حسین(ع) به ملت های جهان است


همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم در ایران اسلامی و همچنین بعد از تشکیل میز گردشگری معنوی کشور با محوریت یزد، گردشگران خارجی زیادی برای آشنایی با آیین های مذهبی عاشورایی میهمان استان یزد شدند و این مهمترین گام برای مقابله با توطئه ایران هراسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، پس از چند سال کرونایی که گردشگری و مراسم محرمی محدود شده بود، امسال محرم یزد با شور عظیمی برگزار شد، نه تنها یزدی ها و ایرانی ها در سراسر کشور میزبان برگزاری مراسم محرم به خصوص تاسوعا و عاشورا بودند بلکه از گردشگران زیادی با ملیت های مختلف نیز گردشگران خارجی به یزد آمدند و در این رویدادها شرکت کردند.

پس از تشکیل میز گردشگری معنوی کشور که با محوریت یزد اتفاق افتاد، استان های اصفهان، شیراز، اردبیل و زنجان در سیاستگذاری و برنامه ریزی مدیریت گردشگری معنوی با هدف غایی مبارزه با اسلام هراسی و ایران هراسی را در دستور کار قرار دادند.

حضور گردشگران خارجی با ملیت های چینی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی و ترکی در مراسم عزاداری شهدای دشت کربلا، از جمله مهمترین ویژگی گردشگری معنوی در ایران اسلامی است که باید استمرار داشته باشد.

تقسیم گردشگران برای حضور در رویدادهای مذهبی تاسوعا و عاشورا منجر شد تا عمده مراسم یزد در قاب دوربین گردشگران نقش ببندد و براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد معرف مکتب حسین(ع) به ملت های جهان است

یزد معرف مکتب حسین(ع) به ملت های جهان است