مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-10اقتصادي

وزیر نفت: مشکلی در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی نداریم


جواد اوجی با اشاره به اینکه فرآورده های نفتی تحریم ناپذیر است، گفت: امروز شاهد هستیم که در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی مشکلی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، جواد ا وجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 19 مرداد هیأت دولت در مورد ساخت دو پترو پالایشگاه اظهار داشت: از زمانی که در دولت موضوع پترو  پالایشگاه ها را شروع کردیم، دو پترو پالایشگاه با ظرفیت  300 هزار بشکه ای یکی به نام حاج قاسم سلیمانی در کنار پالایشگاه ستاره خایج فارس و دیگری در منطقه جاسک ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه این دو پترو پالایشگاه تولید سوخت هایی مثل نفت و گاز می کنند، گفت: این دو پترو پالایشگاه خوراک صنایع پایین دست پتروشیمی ها را هم تولید می کنند.

وزیر نفت ا دامه داد: با احداث این پترو پالایشگاه ها از خام فروشی جلوگیری شده و نفت خام به ارزش افزوده تبدیل می شود که همیشه دغدغه رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم بود.

اوجی با بیان اینکه فرآورده های نفتی تحریم ناپذیر است، افزود: امروز شاهد هستیم که در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی مشکلی نداریم.

وی بیان داشت: احداث این پترو پالایشگاه ها باعث ایجاد اشتغال هم می شود؛ طبق برآوردی که داشتیم بالغ بر 4 هزار نفر در این دو پترو پالایشگاه مشغول به کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: مشکلی در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی نداریم

وزیر نفت: مشکلی در فروش محصولات پترو شیمی و فرآورده های نفتی نداریم