مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-10اقتصادي

کارت راهنمایان گردشگری در استان سمنان صادر می شود


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برای نخستین بار در کشور، فرآیند صدور کارت برای راهنمایان گردشگری در این استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور، فرآیند صدور کارت برای راهنمایان گردشگری در این استان انجام می شود.

وی بیان کرد: از این پس صدور کارت راهنمایان گردشگری استان، توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان انجام می شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: در راستای تفویض اختیارات مقام عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مدیران کل استانی، امکان صدور کارت راهنمایان گردشگری با خرید دستگاه چاپگر کارت و با صرف 600 میلیون ریال اعتبار، محقق شد.

قاسم زاده افزود: با خرید این دستگاه و ارائه آموزش های لازم، هم اکنون کار تمدید کارت راهنمایان گردشگری استان سمنان در حال انجام است و در آینده نزدیک با به روزرسانی سامانه سادرا کار صدور کارت نیز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت راهنمایان گردشگری در استان سمنان صادر می شود

کارت راهنمایان گردشگری در استان سمنان صادر می شود