مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-10اقتصادي

پایان کلاهبرداری های زن شیاد با رسیدهای جعلی


زن کلاهبردار پس از شناسایی فروشندگان در سایت خرید و فروش کالا در نقش خریدار وارد می شد و با رسیدهای جعلی دست به کلاهبرداری های میلیونی می زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، ، راز کلاهبرداری این زن با شکایت یکی از مالباختگان در اداره آگاهی اصفهان فاش شد.

شاکی گفت: یک روز قبل درحالی که قصد فروش ساعت هوشمندم به مبلغ 6میلیون و 500هزار تومان را داشتم، عکس آن را در سایت دیوار منتشر کردم و ساعتی بعد زنی تماس گرفت و گفت که قصد خرید ساعتم را دارد.

وی ادامه داد: با این زن بر سر قیمت به توافق رسیدیم و او گفت که تا چند دقیقه دیگر به مقابل خانه ام می آید که ساعت را بخرد.

دقایقی بعد زن جوانی زنگ خانه مان را زد و گفت که خریدار ساعت است و من هم ساعتم را به همراه کارتن و وسایل دیگرش به او دادم.

این زن شماره کارت عابربانکم را گرفت و گفت که از طریق موبایل بانک مبلغ را واریز می کند و لحظاتی بعد رسیدی روی صفحه گوشی اش ظاهر شد که نشان می داد 6میلیون و 500هزار تومان به حساب من واریز شده است.

شاکی گفت: با اینکه هنوز پیامکی برایم نیامده بود، اما با دیدن رسید باور کردم که پول به حسابم واریز شده و به دلیل اینکه زن جوان می گفت عجله دارد و باید زودتر به خانه برگردد، منتظر پیامک نماندم و آن زن ساعتم را با خودش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کلاهبرداری های زن شیاد با رسیدهای جعلی

پایان کلاهبرداری های زن شیاد با رسیدهای جعلی