مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-10اقتصادي

هزینه سربار وام مسکن


خانه اولی ها در اغلب کشورها در گروه اول مشمول «بیشترین حمایت اعتباری» قرار دارند، اما در بازار مسکن ایران، این گروه به جای پشتیبانی موثر بانکی، - خانه اولی ها در اغلب کشورها در گروه اول مشمول بیشترین حمایت اعتباری قرار دارند، اما در بازار مسکن ایران، این گروه به جای پشتیبانی موثر بانکی، مشمول هزینه سربار وام مسکن شده است.

سند دیگری از وارونگی سیاستی در بخش مسکن آشکار شد.

خانه اولی ها در اغلب کشورها در گروه اول مشمول بیشترین حمایت اعتباری قرار دارند، اما در بازار مسکن ایران، این گروه به جای پشتیبانی موثر بانکی، مشمول هزینه سربار وام مسکن شده است.

بررسی ها درباره ریز هزینه هایی که زوج فاقد مسکن برای دریافت وام خرید پرداخت می کند حاکی است، با احتساب سطح فعلی قیمت اوراق،30درصد از مبلغ وام صرف سه فاکتور هزینه ای می شود که برای وام 480میلیونی بالای 140میلیون تومان است.

این وضعیت به معنای پرداخت عوارض برای صاحب خانه شدن است.

تازه ترین بررسی های دنیای اقتصاد از وضعیت خانه اولی ها و تقاضای مصرفی نیازمند استفاده از وام برای خرید مسکن نشان می دهد، هم اکنون حول و حوش 30درصد از ارزش کل وامی که زوجین برای خرید مسکن به آن دسترسی دارند، صرف هزینه های دریافت این وام می شود و عملا و در بهترین حالت تنها 70درصد از رقم کل وام برای خرید مسکن باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سربار وام مسکن

هزینه سربار وام مسکن