مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-10اجتماعي

نظر محیط زیست درباره مارهای دریای چالوس


معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره دیده شدن مارهای سمی در دریای چالوس گفت: تاکنون نیز گزارشی در این خصوص از سوی ادارات تابعه در نوشهر و چالوس مبنی بر سمی بودن این مارها ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر خطر ورود مارهای سمی کوهستان که توسط سیل اخیر وارد دریا شدند در فضای مجازی دیده شد.

  همچنین  هلال احمر نیز طی اطلاعیه ای عنوان کرد؛ با مشاهده مارهای سمی  در سواحل شهرستان چالوس، توسط ناجیان غریق در چندین مورد، از مردم درخواست شده تا اطلاع ثانوی از شنا کردن در سواحل چالوس و شهرهای اطراف خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

امیرحسین عسکرزاده رییس جمعیت هلال احمر چالوس  در گفت وگو با فارس  درباره مشاهده مارها در رودخانه های چالوس اظهار کرد: در پی بارندگی شدید جمعه شب هفتم مرداد در روستاهای بالادست مرزن آباد رودخانه چالوس دچار سیلاب شده است.

  وی با بیان اینکه طغیان رودخانه به حدی زیاد بود که علاوه بر گل و لای تخته سنگ های بزرگ و تعداد زیادی از تنه و شاخ و برگ درختان شکسته به مناطق پایین دست آورد، گفت: سیل اخیر سبب انتقال مارهای سمی به سواحل دریا در نوشهر و چالوس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر محیط زیست درباره مارهای دریای چالوس

نظر محیط زیست درباره مارهای دریای چالوس