مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-10سياسي

پیام تسلیت بسیج مداحان و بنیادحفظ آثار دفاع مقدس به سردار سلیمانی


مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی و رییس بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، در پی درگذشت پدر رییس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیت صادر کردند.

- در متن پیام یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی آمده است: برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین خبر درگذشت پدر بزرگوارتان حاج ابوالقاسم سلیمانی همزمان با عاشورای حسینی موجب تاثر و تالم شد.

تلاش و مجاهدت پدران این سرزمین در تربیت و به ثمر نشاندن فرزندان مومن و شجاعی که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و اسلام عزیز صرف کرده اند، ستودنی و بی بدیل است و بی شک این پدران سهم بزرگی در پاسداشت انقلاب، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تربیت نسل مجاهد و انقلابی دارند که بایستی به نوبه خود مورد تعظیم و تکریم قرار گیرد.

مصیبت وارده را به جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی، حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسئلت دارم.

در متن پیام تسلیت بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز آمده است:  برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین با احترام درگذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت بسیج مداحان و بنیادحفظ آثار دفاع مقدس به سردار سلیمانی

پیام تسلیت بسیج مداحان و بنیادحفظ آثار دفاع مقدس به سردار سلیمانی